استاندار خراسانشمالی امروز در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، معلمان را طلایهداران توسعه و تعالی جامعه خواند و بر پاسداشت منزلت والای آنان تاکید کرد.
استاندار خراسان شمالی در بازدید از میزهای خدمت برپا شده در تجمعات شبانه مردمی، گفت: برپایی این میزهای خدمت، مسیر رسیدگی به درخواستهای مردمی را تسهیل کرده است.
در راستای تحقق اهداف تحول دیجیتال در نظام سلامت و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی در مناطق روستایی، چهار خانه بهداشت شهرستان شیروان به همت کارشناسان فنی مخابرات به شبکه پرسرعت فیبرنوری متصل شدند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با مدیران آموزش و پرورش استان، معلمی را ادامه راه انبیا دانست و بر ضرورت آراستگی به علم، اخلاق و جهاد تبیین، تأکید کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان از کاهش ۲ هزار نفری دانش آموز پایه اول نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت پیش بینی میشود این روند تا سالهای آینده ادامه داشته باشد.
معاون وزیر نیرو و رییس سازمان انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق از آغاز اجرای طرح تجهیز مدارس به نیروگاههای خورشیدی خبر داد و گفت: خراسان شمالی به عنوان پایلوت اجرایی این طرح در کشور انتخاب شده است.