مراجعه ۸۱ نفر با علائم گوارشی به درمانگاه لالهزار بردسیر
به دنبال گزارش افزایش موارد علائم گوارشی در شهر لالهزار و مراجعه ۸۱ نفر از شهروندان با علائم گوارشی شامل اسهال، استفراغ و دلپیچه به درمانگاه لالهزار، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.
۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۷:۱۵