هیچ مدرسهای حق دریافت وجه در هنگام ثبت نام را ندارد
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: دریافت وجه در هنگام ثبت نام مدارس دولتی کاملا ممنوع است و هیچ مدرسه دولتی نمیتواند در هنگام ثبت نام از دانش آموزان تقاضای وجه کند.
۲۴ خرداد ۱۴۰۵ ۲۱:۰۵