صدور نخستین اسناد مالکیت از طریق ماده ۹ قانون احیای بافت فرسوده
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از صدور نخستین اسناد مالکیت در چارچوب ماده ۹ قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده خبر داد و این اقدام را گامی مهم در تسهیل فرآیند بازآفرینی شهری و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی دانست.
۲۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۴۵