برای ارائه خدمات بهینه
همکاریهای پست و ثبت احوال گسترش مییابد
مسئولان شرکت ملی پست و ثبت احوال کشور درباره توسعه همکاریهای مشترک، استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای یکدیگر و ارائه خدمات بهینه دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در این جلسه با اشاره به همکاری دیرینه دو سازمان و کیفیت کارکرد شبکه پستی اظهار داشت: با عنایت به وظیفه حاکمیتی و با بهره گیری از زیرساختهای بی بدیل در حوزه قبول و توزیع، شرکت ملی پست همواره آمادگی لازم را برای همکاری با دستگاهها و سازمانهای دولتی به منظور ارایه خدمات نیابتی به مردم دارد.
حسین نعمتی افزود: خدمات قبول و تحویل کارت ملی هوشمند از نمونههای موفق در این زمینه است.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه به فرا رسیدن ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دورهای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم در زمینه تحویل بموقع اسناد هویتی به هموطنان فراهم شده است.
نعمتی اعتماد مردم را سرمایه اصلی شبکه پستی عنوان کرد و گفت: شرکت ملی پست برای کسب رضایت مردم و کاهش ترددهای غیر ضروری خدمات خود را به بهترین شکل ارائه میدهد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز در این جلسه شرکت ملی پست را شریکی راهبردی برای مجموعه ثبت احوال کشور خواند و بر توسعه خدمات دو جانبه و همکاریهای مستمر دو دستگاه دولتی تاکید کرد.
حمید درخشان نیا ابراز امیدواری کرد با همکاری دو دستگاه رضایت بیشتر هموطنان فراهم شود.